Emlékeznek, milyen szép volt, amikor Richard Gere a fehér ló modern változatának számító Rolls-Royce-on megérkezik Julia Robertsért a Micsoda nőben, hogy örök hűséget esküdhessenek egymásnak? Hát nem volt szívszaggató Ingrid Bergman és Humphrey Bogart vallomása a Casablancában? Párás lett a tekintetük Vivien Leigh-t és Clark Gable-t látva az Elfújta a szélben? Drukkoltak önök is Törőcsik Mariért és Soós Imréért a Körhintában? Imádták, amikor a herceg megcsókolta Hófehérkét? Ha igen, könnyen beleképzelhetik magukat Irina helyzetébe, aki csak azt akarja, hogy szeressék és ő is szeressen – valahogy úgy, mint a filmekben.
(tovább)A derűbe, a szeretetbe csomagolt fájdalom, amely Rizsakov színházi nyelvének egyik jól felismerhető sajátossága, az emberi vágyak és a rideg valóság között feszülő ellentmondást emeli költői szintű látomássá.
(tovább)