Kollektíva

Reklám

Csirip

Néphang

Mémfal

Taggyűlés

adidas (3) ajándék (2) alkalmazás (4) alkohol (8) állás (3) állat (9) ambient (45) animáció (10) array (176) augmented reality (7) autó (15) axe (4) bank (4) banner (3) beteg (3) botrány (13) brandfestival (4) burger (2) buzz (2) bys (7) cadbury (2) cannes (7) celeb (4) chatroulette (4) coca cola (5) diesel (3) divat (5) dm (5) élelmiszer (3) élményhajsza (394) erőszak (3) erotika (20) erotikus (2) facebook (22) felnőtt (4) fesztivál (2) film (156) flashmob (4) foci (15) gerilla (16) globális felmelegedés (2) google (2) greenpeace (2) hajléktalan (3) heineken (2) hellókarácsony (6) hoax (2) honlap (2) horror (4) humor (27) ikea (2) interaktív (7) interjú (10) internet (36) ipad (2) iphone (7) játék (5) jézus (2) kampány (4) karácsony (3) kommunikáció (3) környezet (2) környezetbarát (2) közösség (4) közösségi (4) közösségi média (26) köztér (2) lee (2) lopás (3) lottó (2) magyar (3) márka (2) marketing (4) mcdonalds (6) média (6) meztelen (8) microsite (18) morbid (2) mozi (5) művész (2) névjegy (10) nike (3) nokia (3) nsfw (19) online (6) óriásplakát (7) orosz (2) őrült (2) óvszer (2) pályázat (2) paródia (2) pénzügy (3) pepsi (3) peta (3) philips (2) playboy (3) politika (5) print (23) rap (2) red bull (3) reklám (404) retro (8) sajtó (2) samsung (2) sas istván (2) sci fi (2) social media (2) sör (12) sport (12) statisztika (3) super bowl (7) szex (3) szexi (6) születésnap (2) tánc (2) társadalmi célú (73) technológia (4) telekommunikáció (9) trendvekker (36) turizmus (2) tv (9) üdítő (2) ügynökség (6) ügyvéd (2) ünnep (2) valentin nap (2) verseny (5) vicces (20) viral (71) vírusfilm (55) vírusvideó (14) volkswagen (3) youtube (6) zene (28) Összes tag

Barátság


Szexelj a Youtube-on!

2010.11.17. 12:22 - ad-renalin

Címkék: élményhajsza reklám viral youtube interaktív

Úgy tűnik, hogy az angolok nagyon szeretik az interaktív Youtube-os vírusfilmeket, hiszen a tavalyi cannes-i díjas Drop The Weapons kampány után egy nagyon hasonló ötlettel rukkoltak elő. De ebben már nem a fegyvertartás van a középpontban, hanem az óvszertartás.
 
Az társadalmi célú kalandban egy fiatal srác bőrébe bújhatunk, aki egy hatalmas kérdés előtt áll: vegyen óvszert az esti házibuliba, vagy sem? A mókában persze megismerünk egy hölgyet, akivel elég hamar komolyra fordulnak a dolgok. Ekkor újabb döntéseket kell meghoznunk, amelyek a későbbi sorsunkat nagyban befolyásolják – fergetegeset szexelhetünk, de akár a kórházban is kiköthetünk. Csak rajtatok múlik, hogy mi lesz a történet vége. Próbáljátok ki! 


A popcorn ölhet

2010.11.02. 11:48 - ad-renalin

Címkék: élményhajsza reklám mozi interaktív társadalmi célú

Igen, a popcorn halálos lehet, de szerencsére tehetünk ellene, ha tudjuk, mit kell csinálnunk. Erre tanított meg minket az angliai St. Jones Kórház, amely a BBH Londonnal karöltve egy igen szokatlan mozis akcióval lepte meg az embereket.
 
 
Az interaktív kampányban egy popcorn-reklámnak álcázott előzetessel és egy – a sorok közt ülő – nővérkével demonstrálták, hogy mennyire fontos az elsősegélynyújtás, ha valaki bajba kerül. „Te dönthetsz élet és halál között.” – szólt a meglepő színjáték végén a fő üzenet, amely biztosan megmaradt minden néző fejében. A kórház fő célja, hogy megtanítsa az alapvető elsősegély-ismereteket az embereknek, hiszen évente 150 ezren (!!) halnak meg háztartási balesetekben. Ennél emlékezetesebb és személyesebb leckét nem adhattak volna. 

Ez a kampány is azt mutatja, hogy vannak még óriási lehetőségek a mozis reklámozásban. Korábban mér olyan nagy márkák is próbálkoztak itt kreatív megjelenésekkel, mint az IKEA, a Coca-Cola, a Heineken és az Emirates. A linkekre kattintva megnézhetitek az egyes kampányokról készült videókat. 

Állati jó Youtube kampány

2010.09.03. 10:00 - ad-renalin

Címkék: élményhajsza reklám interaktív youtube

Itt egy újabb bizonyíték arra, hogy hatalmas lehetőségeket tartogat még a Youtube a márkák számára. A videómegosztó portál az utóbbi években sorra ontotta magából a jobbnál jobb technikákat: az átlagos videók után jöttek az interaktív videók; aztán a márkára szabott, általában Youtube szétzúzós megjelenések; most pedig ismét itt egy újfajta megközelítés.
 
Nem akarjuk lelőni a poént, de a kezdeti, b-kategóriás jelenet után olyan élményben lesz részetek, amit egy jó ideig nem fogtok elfelejteni. Humoros, újszerű és mindenekelőtt nagyon szerethető kampányról van szó, amiben kedvünkre szórakoztathatjuk magunkat. Az biztos, hogy az idei év legjobb Youtube megjelenéséről van szó, ami nem hiányozhatott az ADrenalinról sem.
 
 
Aki szeretne pár vicces szót, az nézze meg a kommenteket!

Virtuális hajléktalanok

2010.08.31. 14:27 - ad-renalin

Címkék: élményhajsza társadalmi célú reklám interaktív hajléktalan

Pár hónappal ezelőtt írtunk egy társadalmi célú kampányról, amelyben egy rendkívül ötletes akcióval hívták fel az emberek figyelmét a New York-i hajléktalanok problémájára. Az ambient akció mellett nem lehetett szó nélkül elsétálni, hiszen a csövesek virtuális formában, falra vetítve jelentek meg. Egy sms elküldésével a járókelők pénzbeli támogatást és ezáltal lehetőséget adhattak arra, hogy otthont találjanak maguknak az utcán lakók.

A közelmúltban egy ehhez hasonló kampány látott napvilágot, de ezúttal Rio De Janeiroban. Az Ong Gente Brasil segélyszervezet által működtetett installáció nem pénzt, hanem meleg ruhát kért az emberektől. A járókelők használt kabátokat adhattak a falra vetített hajléktalanoknak, akik azon nyomban fel is vettek azokat – ezzel is bebizonyítva, hogy jó helyre kerülnek az adományok. Az interaktív vetítés óriási sikert aratott Brazíliában, hiszen korábban még nem láthattak ilyet az ottaniak. Nekünk is nagyon tetszik, még ha mostanra nem is ez a legeredetibb ötlet a kategóriában.  


Hullajó interaktív Youtube-kaland

2010.08.04. 12:21 - ad-renalin

Címkék: élményhajsza reklám viral youtube interaktív

Az utóbbi években meghonosodott egy újfajta technológia az internetes videókban, melyek addig nem látott interakciót biztosítanak a számítógép előtt ülő nézőknek. A Youtube-nak köszönhetően végre olyan történetek irányítói lehetünk, melyeket korábban csak szó nélkül ültünk végig.
 
Különösen igaz ez az új-zélandi Hell Pizza interaktív kalandjára, amely lényegében egy 15 perces kisfilm, ahol időről-időre nekünk kell döntenünk a szereplők sorsáról. A sztori egyszerű: ki kell szállítanunk egy pizzát, az élőhalottaktól nyüzsgő város központjába egy dögös szőke csajnak. A zombis-vígjátékok kedvelői garantáltan jól fognak szórakozni, de azok is élvezni fogják, akik szeretik a jó karaktereket, az akciót és a hülyéskedést.
 
A meglepően nagy költségvetésű játékot 4 nap alatt máris 250 ezer ember próbálta ki, akik közül valaki megnyerhet majd egy egész éves pizza-ellátmányt. A mára közel 100 étteremmel működő Hell Pizzáról így valószínűleg mindenki beszélni fog arrafelé. Meg is érdemlik.
 
 
Kezdődjék hát a fergeteges, paradicsomszósztól nem mentes kaland! 


Interaktív tévéreklám

2010.06.08. 10:12 - ad-renalin

Címkék: élményhajsza interaktív reklám film autó

Manapság, mikor az interneten lépten nyomon belefuthatunk egy interaktív reklámba, szinte már természetesnek vesszük, hogy mi irányítjuk a történéseket. Klikkelünk, választunk, forgatunk és mozgatunk. Igen ám, de mi van a jó öreg tévével? Vajon ott is képesek lennénk interakcióba lépni a sugárzott jelenetekkel?
 
Idáig azt mondtuk volna, hogy nem, de a lengyel Skoda bebizonyította, hogy nagyot tévednénk. Az autómárka ugyanis olyan élményt nyújtott az otthonülő tévézőknek, amire eddig kevés példát láthattunk. Hogy megmutassák a Skoda Superb Estate távirányítóval nyitható csomagtartóját, két különböző tévécsatornán is reklámhelyet vásároltak ugyanabban az időben. Az egyiken csukva volt az autó csomagtartója, a másikon pedig nyitva. Mikor a nézők átkapcsoltak a távirányítóval az egyikről a másikra, azt tapasztalhatták, hogy a Skoda csomagtartója nyitva, illetve zárva van.
 
De vajon honnan tudták, hogy hányas csatornára van beprogramozva az emberek készüléke? A videóból az derül ki, hogy a lengyel emberek többségénél a TVP1-es adó az 1-es csatornán, a TVP2-es pedig a 2-es csatornán van – mivel ez a két legrégebben működő csatorna, amik már a kommunista időszakban is elérhetőek voltak.  Ebből kifolyólag biztosan sok embernél működött a dolog, így a kreatív akció elérte célját.  Az már teljesen más kérdés, hogy egyetlen termékelőny mennyire keltheti fel a tévénézők figyelmét, de most nem is ez a fontos. A lényeg, hogy nekünk – reklámimádó emberkéknek – megmutatták, a televízióban is rejlenek még kreatív lehetőségek.


Honlap a Youtube-on

2009.12.01. 11:34 - ad-renalin

Címkék: élményhajsza interaktív ügynökség honlap

Egy cég életében – többnyire – hangsúlyos szerepet kap a saját weboldal, hiszen azon keresztül tudja reprezentálni magát az ügyfelek és a külvilág felé. Egy reklámügynökségnél ez még fontosabb, hiszen egy jó honlappal be lehet bizonyítani, hogy kreatívok és profik az ott dolgozók – tehát jogosan bízhatják rájuk a márkákat.
 
A BooneOakley reklámügynökség is meg szerette volna mutatni, mennyire innovatív és nyitott az új dolgokra, ezért egy igazán egyedülálló felületet választott a honlapjának: a Youtube-ot. Felhasználva a „Tecső” meglévő interaktív szolgáltatását – melyről már mi is írtunk – elkészítették a világ első stream-honlapját, ahol minden ugyanúgy működik, mint egy rendes oldalon: megnézhetjük az ügyfeleket; böngészhetünk a reklámok között; híreket és egyéb tartalmakat olvashatunk; valamint megnézhetjük a személyes kedvencünket, az ügynökségi víziót.
 
A zongorázó macska mellett az is szimpatikus, hogy a srácok nem kapcsolták ki a kommentelési lehetőségeket, így bárki kifejezheti tetszését vagy nemtetszését az oldallal kapcsolatban. Bár nem túl felhasználóbarát és gyors a site, mégis élvezetes pár percet nyújt, amíg az ember felfedezi – tehát képes megmutatni azt az élményt, amit az ügynökség vélhetőleg a munkájában is megteremt.
 
Az biztos, hogy rengeteg figyelmet kaptak, és nem lennénk meglepődve, ha azóta már jó pár új ügyfelük lenne.